Pokochałam, uwielbiam, pragnę [..]
Miłość, rozkosz, uwodzenie […]

P1040540

Nie potrafię  ująć tego co czuję innymi słowy niż ubrać me uczucia w te które napisałam jako wstęp do pięknej bajki.

Uwielbiam balsamy do kąpieli, uwielbiam wszystko co pięknie pachnie bo ja taka zapachowa Zebra jestem. Uwielbiam otaczać moje zmysły czymś, co powoduje przeniesienie do innego wymiaru. A w tym przypadku właśnie tak jest.

Kto miał do czynienia z marką KNEIPP ten wie, że zapachy mają obłędne. Ale nie samym zapachem człowiek żyje, dlatego opowiem Wam też co nie co na temat działania tego balsamu.

P1040542

Tylko jak tu konkretnie coś napisać, kiedy siedząc przed monitorem z mokrą głową, [bo wyszłam przed chwilą z wanny] – nadal jestem otoczona pięknym zapachem Kneipp. Jak zebrać myśli kiedy jedną nogą jestem w rajskim świecie pełnym rozkoszy :]

Granat i porzeczka – zna ktoś takie połączenie? Pewnie tak, ale ten balsam ma tak intensywny zapach że na długo pozostanie nie tylko  w waszej pamięci, ale również na waszym ciele. I szybko się z niego nie uwolnicie :]

P1040546

Zobaczcie co mówi Producent:

Wspaniała kompozycja Balsamu pod prysznic Granat & Porzeczka uwodzi zmysły wyjątkowym owocowym aromatem i jest źródłem inspiracji. Wybierzesz się w podróż do rajskiego świata pełnego rozkoszy i zmysłowości, a odnajdziesz wewnętrzną siłę i moc. Aromakologiczne działanie eterycznych olejków ożywia ciało i duszę.
Balsam pod prysznic Granat & Porzeczka działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Połączenie wartościowych składników pielęgnacyjnych z kosztownym olejkiem z granatu dodaje skórze miękkiej gładkości.

P1040545

I jak tu się nie zgodzić z tym opisem. Co jeszcze mam powiedzieć/napisać skoro to wszystko co chciałam napisać zostało zrobione przez Producenta :] Można by rzec, iż mam ułatwione zadanie, bo wystarczy napisać że podpisuję się pod tymi słowami czterema kopytami – ale nie będzie tak łatwo :]

O balsam kłócę się z moim mężem. Bo on również coś poczuł do niego :] Oczywiście wygrywam Ja, nie dlatego że jestem „silniejsza” ale dlatego że mąż jest uległy i mi odpuszcza :] Jednak tak czy siak widzę że jest go coraz mniej, więc wiem że mi go podkrada 🙂 A po drugie kiedy przychodzi do łóżka czuję czym pachnie i tego akurat nie da się ukryć :]

Świetny delikatny balsam pod prysznic, o cudownym i intensywnym zapachu granatu i porzeczki. Po kąpieli skóra pozostaje odżywiona i nawilżona, balsam pozostawia skórę jędrną i maksymalnie gładką. Myje i jednocześnie pielęgnuje. Mam wrażenie jakby wnikał w głąb skóry – nie tak tylko powierzchownie :]

P1040541

Myślę, że nie jest to pierwszy  i ostatni balsam pod prysznic od Kneipp. Chciałabym móc się skusić na jeszcze inny – ale nie wiem czy mi się to uda, bo GRANAT I PORZECZKA całkowicie mną zawładnęły!

UDZIEWCZYN wielkie dzięki za rozkoszne chwile w wannie 😉  ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]