Uwielbiam wszelkiego rodzaju mazidła do ciała. Uwielbiam kiedy moje ciało pięknie pachnie.Czekoladę mogę jeść w każdej chwili – a kiedy ciało pachnie czekoladą to już totalnie odpływam :]
Ciężko mi teraz testować samej, bo synuś kiedy tylko „wywęszy coś fajnego” po prostu mi podbiera 🙂 A najlepsze tłumaczenie jest wtedy kiedy zostaje przyłapany 🙂

P1040800

Dlaczego smarujesz się balsamem dla dorosłych?
Mamuś! Ja też chcę pachnieć czekoladą! 🙂
No i co mam zrobić? Przecież mu nie zabronię 🙂

Producent.

„Innowacyjna formuła luksusowego balsamu do ciała czekolada & argan oparta jest na ultranawilżającym kwasie hialuronowym, UREA i wyjątkowej kompozycji składników aktywnych, dzięki czemu spektakularnie wygładza naskórek i skutecznie neutralizuje wolne rodniki. Błyskawicznie nawilża, zmiększa skórę i odbudowuje jej naturalną barierę ochronną. Lekka konsystencja o słodkim czekoladowym zapachu zapewnia długotrwałe uczucie odprężenia.”

P1040803

P1040802

Bardzo przyjemny zapach, który czuć przez dłuższą chwilę. Pachnieć czekoladą to jest TO!
Błyskawicznie się wchłania i pozostawia skórę maksymalnie wygładzoną i delikatną.
Delikatna konsystencja która wspaniale rozprowadza się po ciele.
Piękny zapach – jeszcze raz powtórzę 😉
Odżywia i delikatnie nawilża skórę –  ten balsam powoduje na mej skórze taki dziwny efekt, jakbym czuła jego przenikanie wgłąb skóry. Innymi słowy tego nie ujmę. Mam nadzieję, że zostanę zrozumiana :]
P1040805

Lubię balsamy które zapakowane są w miękkie „tuby” – łatwiej jest mi wydobyć resztki kiedy dobiega końca moja współpraca z danym produktem. Ogólnie balsam prezentuje się bardzo ładnie na łazienkowej półce – i nie dziwię się, że swoim wyglądem i zapachem przyciągnął nawet mojego kochanego synusia :]

P1040801

No cóż polecam, jeśli tylko lubicie zapach czekoladki 😀 Może inaczej… Jeśli lubicie pachnieć czekoladką to polecam! Jeśli chcecie mieć odżywioną i nawilżoną skórę – polecam!
0% PARABENÓW!

Zrelaksuj się, odpręż – odpłyń :]

UDZIEWCZYN wielkie dzięki za rozkoszne chwile……;)  ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]