Nie przepadam za błyszczykami, wolę subtelne pomadki do ust. Jednak od czasu do czasu lubię sobie rozświetlić usta :] Na ratunek przyszedł mi błyszczyk z firmy Delia Starlike nr 2.

P1040806

Producent :

Firma Delia Cosmetics przygotowała nowość – błyszczyk Starlike, który pozwoli jednym pociągnięciem, dodać ustom lekkiego koloru i lustrzanego połysku. Iskrzące drobinki odbijają światło, optycznie powiększając usta na nawilżająca formuła dodatkowo pielęgnuje delikatną skórę. Osiem świetlistych kolorów błyszczków Delia Starlike dopasowanych do różnych karnacji, pozwala podkreślić usta na każdą okazję.

Cena: 13zł / 7ml

P1040807

Kolor też nie całkiem mój – bo preferuję delikatny blady róż ale…. :]

Spodobał mi się ten błyszczyk, i gdybym go nie użyła na własnym ciele – w życiu bym go nie kupiła patrząc na kolor w opakowaniu.

Błyszczyk ma bardzo ładny zapach osobiście określić go mogę jako mieszkanka owoców z żelkami 😀 – Smaczny 😉
Nadaje ustom ładny kolorek – nawet mi pasuje do moich blond włosów z czego się cieszę, bo pojemność ma sporą aż 7 ml i wystarczy mi na bardzo długi okres czasu.
Co najważniejsze – nie skleja ust. Nie wiem czy to zależy od naszych ust czy co, ale w moim przypadku efektu sklejenia nie ma.
Usta ładnie błyszczą, dlatego kiedy aplikujemy błyszczyk trzeba być ostrożnym aby nie przesadzić i nie wyglądać jak choinka na święta Bożego Narodzenia 🙂

P1040808

Ogólnie jestem na tak 🙂 No same oceńcie czy nie ładnie wygląda? A jesteście w stanie wyobrazić sobie ten kolor na Waszych ustach? 🙂

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]