„bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej.  Opracowana we współpracy z dermatologami  łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.”

P1040777

Jestem kobietą po 50. A krem przeznaczony jest dla osób 40+ ale czy to aż tak bardzo wpływa na jego działanie? Nie wydaje mi się.

P1040778

Lubię kremy od Eveline za ich zapach. Ten krem ma zapach który powoduje, że czuję się świeżo i młodo :] Oj tak nam kobietom po 50 przydaje się czasem takie cofnięcie czasu ;] Konsystencja taka standardowa jak w kremach tej firmy – fajna i lekka. Szybko się wchłania a na skórze pozostaje ten cudny zapach. Kolor kremu jak widzicie jest miętowy.
Krem fajnie współgrał z moją skórą. Nie podrażnił, nie uczulił – nawilżył i delikatnie wygładził zmarszczki mimiczne.

P1040780

Istotną sprawą na jaką mnie „uczulono” jest to czy krem zatyka pory – nie u mnie tego nie zrobił. Opakowanie jest w sam raz, krem jest wydajny – i cóż? Ja jestem zadowolona z możliwości wypróbowania tego kremu.

P1040776

Jadzia 50+ POLECA :]