Żel pod prysznic, orientalna róża.-Słodko brzmi prawda? :]
A jeżeli powiem Wam,że 500ml możecie kupić już za niecałe 5zł? – Brzmi jeszcze lepiej :]

P1040534

Duża butelka a w niej?

Nie gęsty, nie rzadki żel do kąpieli przeznaczony do codziennej pielęgnacji. Oj oj… Fajnie pachnie – dla mnie bombowo, choć nie jeden powie, że czuje chemie –  ja nie wyczuwam jej za bardzo. Zapach jak najbardziej dla mojego nosa odpowiedni. Szkoda tylko, że czuć go najmocniej w łazience podczas używania, ale po wyjściu z wanny zapach się ulatnia z minuty na minutę szkoda…… ALE….

P1040537

Przeniesienie się w egzotyczne zakątki świata naprawdę zmienia każdą kąpiel – należy tylko wypróbować! Nie będziecie żałowali!

P1040535

Duża butelka – wydawać by się mogło, że skoro tak dużo żelu za taką cenę to nie jest on nic wart. NIE MYŚL TAK! – To błędne myślenie społeczeństwa! Żel świetnie się pieni, pięknie pachnie, słabo nawilża ale skóra po kąpieli jest bardzo delikatna a co najważniejsze odpowiednio  oczyszczona.

P1040536

Skład według INCI

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citronellol, CI 17200.

Jeśli skład nie przeraża, jeśli zapach wydaje się miły dla Twojego nosa – to poprostu wypróbuj. Mnie nie uczulił, nie podrażnił – nic mi nie wyrządził – żadnych szkód ani na ciele ani na psychice :)) Jedynie podczas każdej kąpieli – przenosił mnie w egzotyczne miejsce.

P1040539

Ja polecam, chociażby wypróbować. 5zł to nie duża kasa, aby żałować 🙂

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]