Zadbane ręce są wizytówką każdej kobiety, niezależnie od tego czy ma lat 15,25 czy 50. Dlatego powinnyśmy dbać nie tylko o to, aby nasze paznokcie wyglądały pięknie, ale również o to, aby skóra naszych rąk była nawilżona i elastyczna.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk, który zawiera w sobie olej z nasion wiesiołka.

udd1

Krem znajduje się w praktycznej tubce i ma pojemność 75 ml. Jest to wielkość idealna do torebki.

udd2

Jest to z założenia produkt nawilżający, do codziennego stosowania. Niestety poziom nawilżenia jaki mi zapewniał, zupełnie mnie nie satysfakcjonował. Na pewno nie sprawdziłby się u mnie zimą,kiedy moje dłonie potrzebują dogłębnego nawilżenia i warstwy ochronnej.

udd3

Krem ma gęstą konsystencję, ale wchłania się dość szybko. Liczyłam,że z racji tej balsamicznej konsystencji będzie nawilżał mocniej i głębiej niż standardowe kremy do rąk.

udd4

Krem ma specyficzny zapach, który nie każdemu przypadnie do gustu – mi nie odpowiadał on całkowicie i odrzucał mnie od częstego stosowania kremu.  Jest to zapach charakterystyczny dla produktów z wiesiołkiem.

Krem zapewne świetnie się sprawdzi o osób, które nie potrzebują wielkiego nawilżenia oraz lubią ziołowe zapachy w kremach.

Buziaki,
Ilona 🙂