„Vipera Różowa Matowa Szminka Elitte Matt 110 Malaya Lilac występuje w 12 najbardziej pożądanych, matowych odcieniachZapewnia długotrwały matowy efekt ust.”

Zebra_testuje

Kilka słów odnośnie niebywałego koloru na ustach :]

Moi drodzy, jeśli już maluję usta jakąś szminką, to nie wyobrażam sobie aby był to kolor czerwony – bo bardzo źle mi się ten kolor na ustach kojarzy. Jedynym kolorem jakim mogę pomalować usta to róż, i najlepiej aby był to blady róż – bo mocno różowych ust u siebie po prostu nie widzę ;]

P1050387

Ta szminka zrobiła na mnie ogromne wrażenie już samym opakowaniem i kolorem 🙂

A kiedy nałożyłam ją na usta po prostu poczułam się jakby mnie musnął motylek :]

P1050389

Kolor obłędny! Taki mój 🙂 Uwielbiam tego typu odcienie. Nie są agresywne, nie wywołują niepożądanych spojrzeń – po prostu upiększają i uwydatniają 🙂 Uf całe szczęście, że pasuje do mnie taki kolor :]

Co by to najważniejszego powiedzieć?

Kolor fantastyczny – jednak nie utrzymuje się bardzo długo. Utrzyma się ale tylko wtedy kiedy będziecie leżeć i pachnieć :] U mnie trzyma się jakieś maksymalnie 2-3h – bo dużo mówię, piję, itp itd… Ale nie przeszkadza mi to nic a nic – absolutnie!

Zebra

Nie wysusza ust :] Co dziwne bo szminki matowe lubią to robić :]

Koszt około 15zł – polecam! U mnie już zostanie na stałe! 🙂

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]