Balsam na każdą kieszeń!

P1050448

Regenerujący balsam do ciała Venus to twoja pierwsza pomoc w pielęgnacyjnej potrzebie!
Kosmetyk odbudowuje i wzmacnia naturalną warstwę ochronno-lipidową naskórka, doskonale sprawdzi się w codziennej pielęgnacji bardzo suchej skóry. Zawarte w nim składniki aktywne – lipidy i olej jojoba wzmacniają skórę, odżywiają ją i zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu naskórka. Neroli, ekstrakt z kwiatu pomarańczy, intensywnie regeneruje, nawilża i łagodzi podrażnienia. Szorstka skóra? Zapomnij, to już nie twój problem!
Pojemność: 400 ml

P1050450

Rewelacyjny niedrogi balsam dla każdego. Świetna konsystencja, kremowo – śmietankowa. Zapach bardzo specyficzny mi przypadł do gustu mojemu mężowi nie bardzo ale Zebra stwierdziła, że zapach jest naprawdę bombowy jednakże albo będziecie dla niego na tak, albo na nie. Ale zapach to nie wszystko.

P1050453

Duża pojemność zadowoli nawet najbardziej wymagających, a cena przystępna na każdą kieszeń bez wyjątku. Warto sobie go zakupić, bo wydajność ma fantastyczną a działanie zbliżone jest do balsamów z wyższej półki.

P1050452

Rozprowadzenie to łatwizna. Czas wchłaniania w skórę szybki, a skóra po użyciu tego balsamu? Skóra delikatna, jedwabna i gładka :] Fantastycznie nawilża – stwierdzam to ponieważ moja skóra jest bardzo sucha i rzadko spotykam kosmetyki które naprawdę nawilżają i wówczas nie mogę nic narysować na nodze :]

P1050449

Polecam i daję gwarancję, że większość z was będzie dla niego na TAK!

Testowała Tina.

UDZIEWCZYN  dzięki :]
Zdjęcia – Zebra

Ps. Wąchałam ten balsam u Tinki, i nałożyłam go na ręce – dodam od siebie, że zapach utrzymuje się dosyć długo na skórze i bardzo mi przypadł do gustu! Muszę go sobie zakupić:)