Jestem kobietą 50 plus. Moje stopy, ogólnie moje ciało, wymaga nieustannej pielęgnacji. Zbliża się pora, kiedy zamiast kozaków zakładamy sandały lub japonki, i to właśnie ten czas jest dla mnie największym kłopotem. Dlaczego? Z uwagi na pękające pięty… Cały czas muszę nawilżać stopy i robię to, ale dopiero teraz mogę powiedzieć, że w końcu znalazłam to czego od wielu lat szukałam!

P1050407.JPG

Specjalistyczny krem na pękające pięty moje zbawienie! Pomimo długiego czasu wchłonięcia w skórę, jest wart mojego poświęcenia.

P1050408.JPG

Krem jest biały. Nie wyczuwam w nim żadnego zapachu. Jeśli chodzi o konsystencję jest bardzo treściwa, ale nie sprawia większych problemów w rozprowadzeniu na piętach. Ogólnie krem wspaniale wygładza stopy, ale również nawilża i zmiękcza naskórek. Naskórek [ twardy zrogowaciały]-nie ma najmniejszej szansy! Myślę że spędzimy razem całe lato, dopóki nie nadejdzie jesień i nie założę pełnych butów. Bo co jak co, ale latem nawet my starsze panie, powinniśmy pokazać światu piękne i gładkie stopy.

P1050408.JPG

Krem dezodorant antyperspirant 8 w jednym od Eveline tu też zostałam mile zaskoczona. Już niewielka ilość kremu wystarczy aby zatrzymać i zneutralizować nieprzyjemny zapach. Ten krem w miarę szybko się wchłania, pachnie szałwią która ogranicza rozwój bakterii i normalizuje pracę gruczołów potowych. Moje stopy po użyciu tego kremu są suche – nieprzepocone a skóra odpowiednio nawilżona .Uczucie suchości nie wynosi 24 godziny, ale przez większość dnia mogę cieszyć się swoimi stopami. Nadmierna potliwość moich stóp, nieprzyjemny zapach – zlikwidowane! Warto zaznaczyć że ten krem działa również antybakteryjnie.

Dziękuję za możliwość przetestowania testowała Jadzia +50

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Zdjęcia Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]