IMG_6121

Produkt nieznanej dla mnie marki, aczkolwiek pokochałam go od pierwszego użycia. Niestety jak możecie zobaczyć po zdjęciach – spadł mi na ziemię (nic nowego) i się trochę posypał. Całe szczęście, że poszły tylko brzegi, a cała reszta została w stanie nienaruszonym, bo świetnie mi się z nim pracuje. Jest to bronzer w trzech odcieniach, doskonale nadający się do modelowania twarzy. Osobiście nie czuję się dobrze w tej dziedzinie, dlatego traktowałam go jako produkt do tworzenia makijażu „No-make-up”, który ostatnio dość często noszę. Możecie pooglądać filmiki na YT jak wyglądać pięknie i naturalnie mając na sobie makeup, gdzie postronni nigdy by się nie domyśleli, że mamy na sobie jakikolwiek kosmetyk, z wyjątkiem tuszu do rzęs. Świetna sprawa i daje pewności siebie.

Wracając do bronzera – nakładając go na powiekę tworzę nim piękny i delikatny makijaż, który podkreśla naturalny kolor źrenicy. Ten jasniejszy nakładam pod brwi, dzięki czemu mam uwydatniony łuk brwiowy i moje oczy prezentują się jeszcze lepiej. Jako bronzer na policzki używałam tylko na większe wyjścia. Muszę przyznać, że produkt długo wytrzymuje bez względnych poprawek. Jest delikatny, nie osypuje się, ma miękką konsystencję.  Jest jedno ale – nie mam pojęcia gdzie go kupić i jaka jest jego cena. Szukając odpowiedzi w Internecie znalazłam go tylko na ebay… IMG_6122IMG_6123

Dziękuję za możliwość przetestowania
~Testolandiaa