Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Łagodne mleczko do zmywania demakijażu twarzy oraz okolic oczu. Doskonale nadaje się do najbardziej wrażliwej cery.

Naturalna woda różana o niepowtarzalnym, malinowym zapachu, która powstaje z płatków róży damasceńskiej odżywia, nawilża, wygładza i odpręża skórę. Prowitamina B-5 łagodzi podrażnienia i regeneruje naskórek.”

Cena: ok. 18zł/ 150 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Mleczko do demakijażu z początku wygląda bardzo nie pozornie. Biała buteleczka skrywa mleczny płyn o delikatnym zapachu. Nigdy nie byłam fanką takiego sposobu usuwania makijażu, bardziej skłaniam się ku płynom micelarnym. W tym przypadku byłam bardzo zaskoczona tym, że aby pozbyć się makijażu nie potrzebujemy w ogóle wody.  Proces odbywa się tylko  przy pomocy wacika.

Processed with VSCO with hb1 preset

Przy używaniu produktu nie zauważyłam podrażnienia, ani żadnych negatywnych skutków na mojej twarzy. Skóra po aplikacji jest nawilżona i przyjemna w dotyku. Samo mleczko dobrze radzi sobie z usunięciem makijażu. Co najważniejsze nie szczypie w oczy.

Produkt dosyć przeciętny jak na tak wysoką cenę. Jednak w składzie na trzecim miejscu posiada wodę z róży damasceńskiej, która ma łagodzące działanie na skórę.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂