PRODUCENT: Wspaniała kompozycja Balsamu do ciała Granat & Porzeczka uwodzi zmysły wyjątkowym owocowym aromatem i jest źródłem inspiracji. Wybierz się w podróż do rajskiego świata pełnego rozkoszy i zmysłowości, a odnajdziesz wewnętrzną siłę i moc. Aromakologiczne działanie eterycznych olejków ożywia ciało i duszę. Urzekający aromat porzeczki na całym świecie uchodzi za szczegόlnie zmysłową nutę zapachową. Ze względu na charakterystyczne wrażenie, jakie pozostawia, wartościowy skoncentrowany zapach porzeczki ceniony jest przez producentόw perfum. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, cenny olejek z owocu granatu przekonuje rόżnymi właściwościami rozpieszczającymi skόrę. Balsam do ciała Granat & Porzeczka działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Utrzymuje elastyczność i daje delikatne odczucie skóry i nadaje się do każdego rodzaju skόry.

CENA: 25zł/200ml

Snapchat-1333441866651442516Snapchat-3247164687192907102

MOJA OPINIA: Balsam zamknięty jest w tubce z miękkiego plastiku o pojemności 200ml. Ma przyjemną szatę graficzną, otwierany jest na klik. Jeżeli chodzi o zapach to nie przypadł mi do gustu, mam wrażenie, że jest zbyt chemiczny, co działa drażniąco na mój węch. Wyczuwalny jest granat i porzeczka, ale nie jest to taki letni zapach owoców, tylko sztucznie przerobiony. A szkoda, bo balsam ma potencjał, o ile mogę tak powiedzieć o kosmetyku :). Świetnie nawilża, za co jestem skłonna przebaczyć mu jego intensywny zapach. Z czasem idzie się nawet przyzwyczaić i nie denerwuje to tak jak na początku. Mając przesuszoną skórę po słońcu bardzo mi pomógł, skóra szybciej zeszła, była intensywnie nawilżona. Balsam ma kremową i gęstą konsystencję, jest białego koloru. Doskonale sprawdzi się na upalne dni, a sam zapach utrzymuje się długo na ciele.

Snapchat-4483134071735137584Snapchat-8731683169427932729

Dziękuję za możliwość przetestowania.
~Testolandiaa