Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Olejek do masażu Ylang-Ylang Kneipp® jest wyjątkową kompozycją z olejkiem eterycznym pochodzącego z zachodniego Pacyfiku drzewa ylang-ylang, z bogatym olejkiem jojoba i intensywnie pielęgnującym olejkiem migdałowym.”

Cena: ok. 40zł/ 100 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

 

Moja opinia:

Olejek zamknięty jest w porządnej, szklanej buteleczce.  Ilość produktu  jest tak duża, że przy nawet bardzo częstym używaniu starczy na bardzo długo. Produkt świetnie sprawdza się przy masażu tak jak obiecuje producent.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Bardzo tłusty, wchłania się trochę dłużej niż tradycyjne olejki. Cechy te świadczą o tym, że masaż nim to sama przyjemność.  Jednak najważniejszy w tym wszystkim  jest jego zapach. Bardzo dziwny, orientalny na myśl nasuwa mi się tylko jedno słowo- eteryczny. Taki, który pozwoli nam się odprężyć i otuli swoim ciepłem. Zdecydowanie nie jest to zapach dla wszystkich. Z reguły uwielbiam orientalne zapachy, jednak do tego nie mogłam się przyzwyczaić. Olejek migdałowy zdecydowanie dominuje w tej kompozycji, bardzo kojarzy mi się z domowymi wypiekami.

Po aplikacji produktu skóra jest jędrna i mięciutka w dotyku. Po jego wchłonięciu skóra nie lepi się.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂