PRODUCENT: Kremowy kolor w stylu Creamy Glam.

  • Głęboki kolor
  • Wyjątkowo kremowa konsytencja
  • Maksymalne krycie
  • Ekstra nawilżenie dzięki zawartości witaminy E
  • Długotrwała formuła
  • Różnorodna paleta 8 kolorów dopasowana do wielu typów urody

IMG_6158IMG_6159

MOJA OPINIA: Pierwsze wrazenie po zobaczeniu pomadki to było takie małe wow, ponieważ jest niezwykle elegancka i gustowna. Na zdjęciu tego nie widać, ponieważ odbija światło, przez co na niebieskim tle jej opakowanie zrobiło się matowe. Natomiast w rzeczywistości ma złotą poświatę, przez co stwarza wrażenie dopracowanej w każdym calu. Co ja mówię – ona taka JEST. Kolor, który otrzymałam to 107 Cream Glam. Muszę przyznać, że w różu nie gustuję, ponieważ zupełnie do mnie nie pasuje, nad czym boleśnie ubolewam, ponieważ pomadka podbiła całe moje serce. Produkt ma kremową konsystencję, jest bardzo delikatna, maluje się nią prześwietnie. Nie zostawia smug, jedno pociągnięcie wystarczy do idealnego pokrycia ust. Ma delikatny, subtelny połysk. Nie podkreśla suchych skórek, ani nie zbiera się w kącikach ust. Jeżeli chodzi o trwałość to jest to jakieś 3-4h bez jedzenia i picia, co uważam za dość dobry wynik. Wielkim plusem jest także zapach pomadki – lekko perfumowany, na ustach aż nie mogę się czasem powstrzymać, żeby jej nie oblizać ;). Z takimi kosmetykami dzień od razu staje się przyjemniejszy. Jednak jak mówiłam na wstępie – nie czuję się dobrze w różu – uwielbiam kolory nude, ciemne borda, fiolety. IMG_6160IMG_6161IMG_6172

Dziękuję za możliwość przetestowania.
~Testolandiaa