Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Maska polecana do przesuszonej i szorstkiej skóry stóp, która potrzebuje intensywnej kuracji regenerującej. Jej innowacyjna formuła zawiera kompleks 7 naturalnych składników aktywnych, które pozwalają uzyskać efekt jedwabistej gładkości i miękkości już po 1. użyciu. Maska została wzbogacona o witaminy E i F, które wygładzają i odżywiają paznokcie, sprawiając, że stają się one elastyczne i błyszczące.”

Cena: ok. 7 zł/ 75 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Na początku chciałabym zaznaczyć to, że bardzo spodobał mi się pomysł umieszczenia produktu w plastikowym słoiczku. Wygląda dużo lepiej, niż gdyby znajdował się tradycyjna tubce. Niebieska, gęsta maska ma postać gęstego budyniu. Dla mnie to  sama przyjemność  zanurzyć w niej palce! 🙂 Maskę charakteryzuje morski, świeży zapach.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu. To pierwszy produkt do stóp, który używam tak chętnie i nie zapominam o jego istnieniu. Gęsta, bogata konsystencja sprawia, że produkt pozostawia lepkie stopy- jednak nie na długi czas. W końcu jest to maska, a nie krem. Dzięki temu rzeczywiście czuć nawilżenie.

Processed with VSCO with hb1 preset

Ja nakładam ją na noc, dzięki temu każdego ranka budzę się z gładkimi stopami. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam poprawę kondycji skóry w okolicach pięt. To właśnie tam miałam największy problem z suchą skórą. Jeśli pod koniec dnia wasze stopy są zmęczone to ten zabieg przyniesie Wam niesamowitą ulgę.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂