No to się Zebra rozkochała na maxsa!

P1050416.JPG

Piękne opakowanie zewnętrzne, wspaniale prezentuje się w łazience. 0% parabenów i ten nieziemski zapach! Może nie każdy będzie zadowolony z zapachu, ale kiedy ktoś idzie do sklepu balsam wybiera świadomie. Ja w życiu nie przypuszczałam że granat w połączeniu z figą ma tak cudowny zapach.

P1050418.JPG

Balsam ma bogatą-treściwą konsystencję, dobrze rozprowadza się na skórze i jest bardzo wydajny. A co najważniejsze dla mnie – błyskawicznie się wchłania, pozostawia skórę nawilżoną delikatną i pięknie pachnącą. Czy odmładza? Nie wiem, ale mam nadzieję że skutecznie powstrzymuje procesy starzenia. To okaże się jeżeli będę go stosowała regularnie, bo doskonale wszyscy wiemy iż aby osiągnąć cel potrzeba regularności w stosowaniu wszelkiej maści produktów.

P1050417.JPG

Nic za pierwszym razem nie zadziała tak jak obiecuję producent. Ja jestem z tego balsamu bardzo zadowolona, dla mnie najważniejsze jest to, że nawilża nie pozostawia żadnej tłustej warstwy, nie brudzi ubrań ma piękny zapach i wchłania się błyskawicznie. To jest właściwie to czego najbardziej oczekuję od balsamu.

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]