Z dodatkiem olejku arganowego i lanoliny, limonkowym zapachu – specjalną formułą szybko i skutecznie usuwa lakier hybrydowy.

P1050473.JPG

UWAGA ACETON.

Jeżeli często robicie sobie hybrydy – warto sięgnąć po ten zmywacz. Nie jest on do zmywania zwykłego lakieru, ale przeznaczony do usuwania lakieru hybrydowego – i w życiu nie poleciłabym wam żadnego zmywacza zawierającego aceton ale tu chodzi o lakier który nie da się usunąć zwykłym zmywaczem bez acetonu.

P1050475.JPG

Ten zmywacz wyróżnia się tym że ma bardzo przyjemny zapach i świetną aplikacje dozowania. Teraz przejdźmy do tego co najważniejsze. Nasączamy płatki kosmetyczne zmywaczem i przykładamy do paznokci na które nałożone mamy lakiery hybrydowe bądź też żelowe. Już po chwili zmywacz zmiękcza warstwę lakieru i delikatnie możemy ją ściągnąć z powierzchni paznokci. Nie testowałam go inaczej niż na wacikach nasączonych zmywaczem. Z tego co wiem producenci niektórych zmywaczy do lakierów hybrydowych polecają aby moczyć palce. Ja tego nie robię i robić nie będę. Całe szczęście bardzo rzadko robię sobie żelki na paznokciach szczególnie na stopach i do tej pory nie używałam zmywaczy przeznaczonych do usuwanie lakieru hybrydowego. Miałam to szczęście że sama potrafiłam delikatnie patyczkiem usunąć lakier i ściągnąć całej powierzchni płytki. Być może to wina słabego lakieru do paznokci? Albo dobrej umiejętności usuwania lakieru bez używania acetonu?

P1050474.JPG

Co do tego zmywacza jestem z niego zadowolona i w sumie prawdę mówiąc zaskoczyłam samą siebie! Jego skuteczność, szybki czas działania, wygodna aplikacja, piękny zapach, rewelacja. Na dodatek : Nie podrażnił ,nie uczulił, nie dostałam żadnych negatywnych intruzów na dłoniach.

P1050476.JPG

Polecam czterema kopytami!

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]