Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„By przywrócić dłoniom aksamitny dotyk i zadbany wygląd, krem glicerynowy został wzbogacony o kompleks witamin A, E i F oraz ekstrakt z kwiatów neroli. Składniki te odżywiają, nawilżają i wygładzają skórę rąk oraz wzmacniają paznokcie. Wystarczy wetrzeć kosmetyk w dłonie kilkakrotnie w ciągu dnia, by zapewnić im 24-godzinną ochronę.”

Cena: ok. 4 zł/ 130 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Kremy marki Cztery Pory Roku kojarzą mi się z dzieciństwem. To właśnie one były ulubieńcami mojej rodziny. Jednak pokochałam je i ja! 🙂

Duża tubka w niskiej cenie pielęgnuje i dba o nasze dłonie. Sam krem posiada konsystencję mleczka o delikatnym, bardzo przyjemnym zapachu. Po wchłonięciu pozostawia film na skórze, przez co ręce są gładkie w dotyku.  Krem ma także pozytywne działanie na płytkę paznokci. Zawarte w nim witaminy wzmacniają ją. Bo kto nie lubi produktów 2w1? 🙂

Processed with VSCO with hb1 preset

Niestety nie jestem pewna czy krem poradziłby sobie bardzo dobrze ze skórą suchą. Jednak działa kojąco i nie podrażnia naskórka.  Z racji tego, że jest to krem glicerynowy chroni skórę przed wysuszeniem, stąd ten delikatny film.

Krem użyty raz dziennie zdecydowanie wystarcza moim dłoniom.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂