Producent: „Krem intensywnie nawilża i wzmacnia skórę dzięki zawartości kompleksu HialuRoseTM, unikalnemu połączeniu kwasu hialuronowego i oleju z wiesiołka(ang. evening primrose oil), bogatego w kwasy omega – 6. Kwas hialuronowy w połączeniu z kwasami omega-6 tworzy nawilżający film ochronny na skórze, ogranicza transepidermalną utratę wody i zatrzymuje ją w naskórku. Doskonale nawilżona skóra staje się mniej podatna na podrażnienia i odzyskuje sprężystość i jędrność. Zawarte w kremie składniki regulują proces złuszczania naskórka pozostawiając skórę gładką i elastyczną.”

P1050443

Krem przeznaczony jest do skóry normalnej i mieszanej…
Mam cerę słuchom, a na niektórych partiach twarzy powstają suche placki, które odpowiednio muszę nawilżać. Cieszyłam się kiedy otrzymałam do testowania krem Oeparol, ponieważ napisano na nim „intensywnie nawilżający”. Liczyłam, że odpowiednio nawilży moją skórę, a suche placki znikną.

No niestety…. Ale może zacznijmy z innej strony :]

P1050444.JPG

Krem ma śliczne plastikowe opakowanie z którego łatwo można go wydobyć.

P1050445.JPG

Dobrze rozprowadza się na twarzy i jest idealny pod makijaż.

Nie zostawia żadnego filmu ani też nie odczułam podczas stosowania pieczenia czy innych skutków ubocznych.

P1050446.JPG

Jedną wadą jest to, że krem ani trochę nie nawilża mojej skóry. Suche placki jakie były takie dalej są. Dlatego też nie wiem czy powrócę ponownie do tego kremu, ponieważ jednak moją cerę muszę odpowiednio nawilżać.

P1050447.JPG

Dziękuję za możliwość stosowania Agnieszka.