Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

” Luksusowy, doskonale wchłaniający się krem odżywczo-regenerujący Eveline Extra Soft Kolagen & Kozie Mleko łączy w sobie całe bogactwo receptury szwajcarskiej o właściwościach regeneracyjnych.

Skoncentrowana formuła wzbogacona została specjalnie dobranymi składnikami (kompleksem witamin A, E, F, masłem kakaowym, urea, d-pantenolem, alantoiną, gliceryną) o silnym działaniu, wzmacniającym rezultaty stosowania kremu.

 Produkt testowany dermatologicznie.”

Cena: ok. 10 zł/ 200 ml

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Krem ukryty jest w typowym opakowaniu dla balsamów do ciała marki Eveline. Przyjemna dla oka szata graficzna od razu zachęciła mnie do testowania. 🙂

Byłam zaskoczona, że krem przeznaczony jest także dla twarzy. Gdybyśmy używały go właśnie tylko w tym celu cena jak i wydajność to po prostu marzenie dla naszego portfela!   Przy całym ciele ma to się trochę gorzej jednak masła jest tak dużo, że przynajmniej dla mnie zużycie go potrwa bardzo długo.

Processed with VSCO with hb1 preset

Przejdźmy do zapachu. Trochę przestraszyłam się koziego mleka. Wiem, że ma świetne działanie nawilżające, jednak posiadałam już kilka balsamów z tym cudownym składnikiem i ich zapach był na tyle specyficzny, że używanie takiego kosmetyku było dla mnie katorgą. W tym przypadku jest inaczej. Zapach jest delikatny. Określiłabym go jako kremowo- mydlany. Byłam tym faktem bardzo pozytywnie zaskoczona.

Krem świetnie nawilża, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze. Za równo na całym ciele jak i twarzy nie zauważyłam podrażnienia podczas jego testowania. Skóra w dotyku była mięciutka i odżywiona.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂