P1060290.JPG

Cena: 13.59 zł

Collagen booster luxury lift to ekskluzywna multiterapia stymulująco – naprawcza do cery dojrzałej, która zapewnia kompleksową pielęgnację zwalczającą oznaki starzenia. Formuły wykorzystujące synergię aktywnego kolagenu, kompleksu Hyaluron skin repair i koenzymu Q10 jużpo tygodniu stosowania spektakularnie odmładzająwygląd cery: wygładzają zmarszczki i linie mimiczne, zwiększają jędrność i sprężystość skóry, niwelują oznaki zmęczenia oraz chronią komórki przed czynnikami inicjującymi starzenie.

P1060291.JPG

Ujędrniający krem-serum na dzień 40+

Skoncentrowna formuła kreu-serum na dzień zapewnia szerokie spektrum działania odmładzającego skórę po 40 roku życia. Radykalnie redukuje wszystkie typy zmarszczek, intensywnie liftinguje i przywraca skórze właściwe napięcie. Niweluje oznaki zmęczenia i stresu oraz skutecznie przeciwdziała utracie elastyczności skóry. Natychmiast po aplikacji skóra jest doskonale nawilżona i zabezpieczona przed fotostarzeniem.

P1060292.JPG

Jak to zwykle u Eveline Cosmetics każdy krem pachnie pięknie. Tak jest i tutaj. Chociaż oba kremy są małe bo jest ich 50ml, to wystarczają nawet na długi czas. Smarując się każdego dnia i każdej nocy do dziś nie skończyłam całych opakowań. Ale testuję je wystarczająco aby móc o nich coś powiedzieć.

P1060295.JPG

Jak już wiecie mam 50+. Jednakże nie przywiązuję aż tak dużej uwagi do kosmetyków które są „młodsze” ode mnie :] Jeśli coś ma działać to zadziała.

Krem bardzo szybko się wchłania a na skórze pozostawia bardzo delikatny film. Rewelacyjny jeśli chodzi o redukcję zmarszczek mimicznych. Po kilku dniach zauważyłam poprawię elastyczności mojej skóry i twarz na tym zyskała czy redukuje wszystkie typy zmarszczek? U mnie niestety nie, nie zlikwidował znaku wieku ale mimiczne zmarszczki z nimi dam sobie radę. Najważniejsze jest to, że kremy wnika w głębokie warstwy skóry a ja dzięki temu mam jedną nawilżoną i zregenerowaną buzię polecam.

KREM NA NOC.

Krem podczas snu wspaniale odżywia skórę. Zauważyłam że moje przebarwienia na twarzy zostały rozjaśnione może to dzięki temu że stosuje oba kremy na raz. Po prostu jakoś się uzupełniają a efekt jest zadowalający. Po przebudzeniu moja skóra jest wygładzona a ja patrząc na twarz która nie wydaje się być zmęczona mam ochotę na nowo odkrywać życie.

P1060294.JPG

Bardzo przyjemny duet polecam wypróbować każdej kobiecie i nie tylko. Szczególnie że kremy po mimo pomimo swoich rozmiarów wystarczają i wystarczą wam na długo. Dziękuję za możliwość testowania.

Testowała Jadzia 50+