P1060269.JPG

Biovax® Intensywnie regenerujący szampon Argan Makadamia Kokos został opracowany, aby przywrócić Twoim włosom naturalny blask, świeżość i energię. Skutecznie oczyszcza włosy bez efektu obciążenia. Szampon Biovax® zawiera w swoim składzie 3 Naturalne Oleje obfitujące w cenne substancje odżywcze gruntownie rewitalizujące zarówno włosy, jak i skórę głowy: Olej Arganowy (Maroko), dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości witaminy E (min. 550mg/l), chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników oraz promieniowaniem UV. Hamuje procesy starzenia. Dodaje włosom blasku, sprężystości, efektownie wygładza ich powierzchnię. Olej Makadamia (Hawaje) stanowi bogate źródło rzadko występującego w przyrodzie kwasu palmitooleinowego C16:1, harmonijnie funkcjonującego z naturalnymi lipidami skóry. Doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów. Olej Kokosowy (Indie) wnika do głębokich warstw włókna włosa, gdzie aktywnie hamuje utratę jego składników budulcowych. Wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.

P1060270.JPG

Kiedy otrzymałam ten szampon miałam bardzo mieszane uczucia. Z jednej strony cieszyłam się że będę mogła wypróbować coś czego jeszcze wcześniej nie miałam. A z drugiej obawiałam się że może źle wpłynąć na kondycję moich włosów.

P1060271.JPG

Mam włosy cienkie osłabione nieustannym farbowaniem. Nie wiem czy to prawda że blondynki mają bardziej zniszczone włosy od kobiety które farbują się na ciemno. W każdym bądź razie ja od wielu lat kładę na włosy ciemną farbę i moje włosy nie różnią się niczym od włosów rozjaśnianych. Dlatego często nakładam maseczki -płukanki aby wyglądały na zdrowie przynajmniej aby wyglądały bo zdrowie zapewniam moje włosy nie są.

P1060272.JPG

Szampon ma mało ciekawy zapach. Dla mnie nie jest on jakiś rewelacyjny aczkolwiek da się przeżyć. Dobrze myje i oczyszcza włosy. Całkiem śmiało mogę polecić go osobom które często nakładają na włosy olej bo ten szampon ładnie go ściąga nie podrażnia skóry. A co najważniejsze bardzo dobrze nawilża włosy zauważyłam to już po trzech mycia. Obawiałam się, że szampon spowoduje przetłuszczenie moich włosów ale na szczęście tak się nie stało.

P1060273.JPG

Prócz nawilżenia jestem jeszcze bardzo zadowolona z faktu że nie muszę nakładać na głowę dodatkowej odżywki aby móc rozczesać włosy. Ten szampon sprawia że nie mam większych problemów przy rozczesywaniu.
P1060274.JPG
Nie wiem czy kupiłabym go ponownie ale myślę że będzie jeszcze okazja i potrzeba abym musiała go używać. Szampon nie zawiera parabenów SLS oraz olejów mineralnych. Jeśli ktoś ma ochotę i chce nawilżenia do swoich włosów śmiało wypróbujcie nie obciąża i doskonale oczyszcza A czego więcej chcieć od szamponu? J

Testowała Magda