PRODUCENT: Lakiery Rose Quartz – 8 odcieni kwiatu róży: od jasnych różowych, poprzez ciemniejsze i głębokie odcienie czerwieni, różu i fioletu, w tym odcień Rose QuartzLakiery nie zawierają toluenu, formaldehydu i parabenów, posiadają wygodny, szeroki pędzelek.
CENA: 5,70zł
POJEMNOŚĆ: 11ml

IMG_6528IMG_6530

MOJA OPINIA: Lakier zamknięty jest w dużej butelce o pojemności aż 11ml i minimalistycznym designem. Kolor, który otrzymałam to R04, który idealnie trafił w mój gust. Kocham pastele, a ten wygląda doskonale na paznokciach. Duża butelka sprawia, że jest bardzo wydajny i na pewno starczy nam na bardzo długo. Posiada piękną koralową barwę, która idealnie kryje już po jednej warstwie. Bardzo dawno nie spotkałam tego w lakierach – zwykle do pokrycia swojej płytki potrzebuję 2-3 cienkich warstw. Kolor jest niezwykle nasycony Lakier nie spływa, nie roluje się i nie smuży. Wachlarzowy pędzelek zapewnia dobrą aplikację. Na moich paznokciach utrzymał się przez 4 dni, a potem zaczęły się wycierać końcówki. Myślę, że to całkiem dobry wynik biorąc pod uwagę, że non stop zmywałam i sprzątałam. Polecam lakier ze względu na swój cudowny kolor. IMG_6533IMG_6535

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa