„Już od pierwszego użycia Soraya Ideal Beauty zadba o atrakcyjny wygląd Twojej skóry.
Starannie dobrane składniki zapewnią Ci odpowiednią pielęgnację, abyś mogła cieszyć się piękną cerą każdego dnia”.

P1060724.JPG
„Kremy-Esencje Soraya Ideal Beauty to produkty, które dają efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry już od pierwszego użycia.
Odżywcze formuły Kremów-Esencji wygładzają i delikatnie rozświetlają skórę, zapewniając idealną pielęgnację.
Olejek z róży regeneruje i nadaje skórze jedwabistą miękkość.
Perfect Skin Complex sprawia, że cera wygląda promienie”.

P1060726.JPG

Oj Kochane… Byłam zakochana w tej bajkowej esencji na noc, aż przez równe 9 dni. Ale od początku… Kiedy patrzymy na ten produkt, mamy wrażenie, że przeniesie nas w nieznany a może znany świat baśni :] Ja przynajmniej tak się czułam :]

P1060725.JPG
A kiedy otworzyłam to piękne opakowanie, zdjęłam zabezpieczające wieczko – odpłynęłam już bardzo daleko.Pomyślałam wówczas – o jej, ale będę miała bajkowe sny, bo ten kremik stosuje się na noc ach!

P1060727.JPG

No i tak upiększałam swoje kolorowe sny przez równe 9 dni.

Krem szybko się wchłaniał.
Ma cudowny – pudrowy zapach.
Świetnie otula delikatnym filmem naszą twarz.
Sprawia, że czujemy się wyjątkowo piękne.
Skóra staje się bardzo wygładzona i delikatna.

P1060728.JPG

I chciałabym jeszcze wymieniać plusy i wymieniać ale nie mogę. Już po kilku dniach na mej twarzy zaczęły pojawiać się dziwnej maści wypryski. No cóż pomyślałam, może to zmiana klimatu albo coś – bo zapewne nie ten krem! No jakże! Przecież on sprawia, że kładąc się do łóżka czuję się jak księżniczka :]

P1060729.JPG

No niestety, prawda bardzo mnie samą zabolała. To cudo spowodowało, że do dziś walczę z wypryskami, które szczególnie zaatakowały moje czoło 😦 Nie mogę prze-żałować, że tak kończy się moja przygoda z tym bajkowym kremem o cudownym zapachu 😦

Nie będę go polecać, ale też nie napiszę że jest zły. Po prostu moja tłusta cera wymaga chyba kremów przeznaczonych specjalnie dla niej :] Auć szkoda!

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]