Lubicie czerwień  na pazurkach? No to post dla Was ;]

Lakiery ach lakiery, ileż ja ich mam do jasnej …. ;] Dziś na tapecie Coral-Rose. Jakby to było, gdybym od razu nie wypróbowała lakieru? Skoro muszę mieć pewność co do słów, które Wam napisać wypada. No muszę przetestować i to porządnie.

Lakier prezentuje się ładnie, i kolorek również do takich należy.

P1060951.JPG

Kosz to około 5.80zł również nie dużo.

Jednakże czy bym kupiła ponownie? Musiałabym się mocno zastanowić. Ale tylko dlatego, że już po 2 dniach (prac domowych) lakier zaczął delikatnie odpryskiwać z moich paznokci. A liczyłam że wytrzyma 3 dni i będę go mogła polecać.

P1060950.JPG

Pędzelek dobrze współpracował. Ale jedna warstwa nie dała mi satysfakcji. Musiałam pokryć paznokcie podwójną warstwą lakieru. Jeśli chodzi o czas wysychania, kilka minut to trwało – jednakże czego się nie robi dla paznokci? ;]

P1060952.JPG

Kolor świetny, cena przyjazna – dlatego śmiało wypróbujcie. Być może u Was wytrwa więcej niż u mnie :]

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]