PRODUCENT: Satynowy podkład z VitaHyal Complex idealnie wygładza cerę, wyrównuje jej koloryt, zapewnia doskonałe nawilżenie i poczucie komfortu. Podkład nie gromadzi się w zmarszczkach i nie powoduje efektu maski.

CENA: 22,99zł

MOJA OPINIA: Odcień 103 ciepły beż nie jest stworzony dla mnie. Mam nieco bledszą cerę na twarzy, przez co po nałożeniu podkładu kosmetyk było po prostu widać, ponieważ twarz była żółta. Podkład oddałam mojej mamie, która bardzo go zachwala, ponieważ wystarczy nałożyć go odrobinę więcej i maskuje niedoskonałości, choć muszę przyznać, że z czerwonymi przebarwieniami ma problem. Nie gromadzi się w zmarszczkach, ani nie powoduje efektu maski, zatem zapewnienia producenta zostały spełnione. Całkiem dobrze kryje, a jego trwałość oceniamy na bardzo dobrą. Nie zapycha porów, przez co przez cały okres używania nie wyskoczyła przykra niespodzianka na twarzy. Dużą zaletą jest to, że nie podkreśla suchych skórek. Produkt nawilża i wygładza oraz posiadam całkiem ładny zapach. Pompka, w którą jest opatrzony czasem się zacina. Uważam, że produkt jest średniej jakości, a cena jest nieco wygórowana.

IMG_6515IMG_6516IMG_6519IMG_6520IMG_6522

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa