PRODUCENT: Masło kakaowe Golden Sun przeznaczone jest do pielęgnacji skóry normalnej i suchej. Sprzyja poprawie koloru skóry oraz przyspiesza proces opalania.

CENA: 5,99zł

MOJA OPINIA: Masło zamknięte jest w plastikowym opakowaniu, które chroni przed stłuczeniem. Kolorystyka utrzymana jest w jasnych, słonecznych barwach pomarańczy i bieli. Krem zabezpieczony jest plastikową nakrętką, a etykieta zawiera wszelkie potrzebne informacje dotyczące produktu. Masło kakaowe ma gęstą konsystencję w białym kolorze. Jest delikatny i piankowy. No i posiada przepiękny zapach – kakaowy. Długo utrzymuje się na ciele. Nie zauważyłam nawilżenia czy jakiegoś zbawczego działania, ale mogę potwierdzić, że faktycznie przyspiesza opalanie. W małym stopniu, ale jednak. Obecnie pogoda za oknem jest deszczowa, ale gdy na zewnątrz było słoneczko ładnie opaliłam swoją skórę dzięki masłu kakaowemu. Zawsze opalałam się na czerwono, a tym razem dzięki ochronie z Soraya oraz Maśle Golden Sun opaliłam się na brązowo. Masło jest jednak mało wydajne, ponieważ trzeba nim posmarować całe ciało, jednak cena jest niska i za 6zł możemy zaszaleć. Produkt znajdziemy w większości drogerii np. Rossman.

IMG_6523IMG_6524IMG_6525IMG_6526

Dziękuję za możliwość przetestowania
~Testolandiaa