PRODUCENT: Naturalny peeling cukrowy do ciała z drobinkami kawy, masłem shea i olejem makadamia.  Peeling ma działanie silnie antycellulitowe. Działa naprężającą i ujędrniająco. Cukier i kawa rozbijają tkankę tłuszczową, przyspieszając jej rozkład. Skóra staje się bardziej nawilżona i gładka a cellulit znika – dzień po dniu.

CENA: 15zł

MOJA OPINIA: Peeling naleŻy do tych mocno drapiących, a ja własnie takie cenię najbardziej. Dają skórze niezły wycisk, idealnie złuszczają martwy naskórek i doskonale pomagają w pozbyciu się niedoskonałości i przebarwień z naszej buzi. Sama konsystencja jest zbita, sucha i bardzo gęsta przez co dość trudno wydobyć go z pojemniczka, jednak w kontakcie z wilgotną skórą drobinki cukru rozpuszczają się i peeling gładko sunie po skórze. Wydajność peelingu nie jest jego najmocniejszą stroną, peeling wystarczył mi tylko na kilkanaście użyć i nie na całe ciało, a na wybrane partie. Jednak działaniem nadrabia, skóra po peelingu kawowym jest miękka i gładka, ale również lekko tłusta, nic dziwnego peeling zawiera aż 3 oleje. Jednak po spłukaniu peelingu i osuszeniu ciała, tłusta powłoka znika i pojawia się zauważalne nawilżenie. Peeling wraz z balsamem potrafi zdziałać cuda, świetnie ujędrnia nasza skórę, już po tygodniu stosowania zauważyłam dużą poprawę w problematycznych miejscach. Jak dla mnie numer jeden wśród peelingów – uwielbiam go. IMG_6536IMG_6537IMG_6539IMG_6540

Dziękuję za możliwość przetestowania
~Testolandiaa