PRODUCENT:Balsam do ciała Cztery Pory Roku Intensywna regeneracja zawiera 10% masła shea. Daje efekt kojącego opatrunku dla suchej skóry. Przynosi natychmiastową ulgę szorstkiej i suchej skórze już po jednokrotnym zastosowaniu. Dzięki wysokiej koncentracji masła Shea i gliceryny, przywraca odpowiedni poziom nawilżenia, przyspiesza proces regeneracji oraz zapewnia długotrwałą ochronę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie balsamu sprawia, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna.

CENA: 7,80zł

MOJA OPINIA: To był mój pierwszy kosmetyk z ostatniej przesyłki, który wypróbowałam od razu, ponieważ byłam świeżo po depilacji nóg. Produkt zamknięty jest w  tubce z miękkiego plastiku. Posiada przejrzystą i miłą dla oka szatę graficzną. Wygląda elegancko na półce. Konsystencja jest w sam raz jak na balsam, produkt ma białą barwę, a jego zapach jest dla mnie przepiękny. Czuć w nim różnego rodzaju kwiaty. Po dłuższej chwili zapach na skórze jest jednak nieco mdły i zmieniony. W tej wersji już się mi nie podoba. Utrzymuje się długo na ciele. Jeśli chodzi o działanie to rzeczywiście nawilża, likwiduje suchość i szorstkość skóry, a także przyspiesza proces regeneracji naskórka. Po każdej depilacji nóg sięgam po naz rodzimy, polski balsam i jestem zadowolona, ponieważ jest świetny i doskonale spełnia swoje zadanie. Jeden z moich ulubieńców wśród balsamów, a sama marka Cztery Pory Roku to mój numer jeden wśród kosmetyków nawilżających skórę.

IMG_6541IMG_6542IMG_6543IMG_6544

Dziękuję za możliwość przetestowania.
~Testolandiaa