PRODUCENT: Masło Cztery Pory Roku dzięki skoncentrowanej formule skutecznie pielęgnuje suche i osłabione skórki wokół paznokci. Poprawia ich elastyczność oraz zapewnia długotrwałe nawilżenie. Pozostawia na skórkach warstwę ochronną, która zabezpiecza je przed pękaniem i zadzieraniem. Masło shea i olej ze słodkich migdałów wygładzają skórki a witamina E i F skutecznie je odżywiają przywracając paznokciom zadbany wygląd.

CENA: 4-6zł

MOJA OPINIA: Po raz kolejny mój ulubieniec czyli Cztery Pory Roku. Muszę przyznać, że to mój numer jeden wśród wszystkich marek, a testowanie ich kosmetyków sprawia mi ogromną frajdę. Tym razem również się nie zawiodłam. Skoncentrowane masło do skórek zrobiło na mnie wrażenie już samym opakowaniem, którego design jest piękny i utrzymany w moim ulubionym kolorze – fiolecie. Opakowanie zawiera wszystkie potrzebne informacje dotyczące składu, użycia i marki. W środku znajdziemy malutki szklany słoiczek, który posiada plastikowe zabezpieczenie przed wylaniem się zawartości. Produkt ma kremową, białą konsystencję. Posiada cudowny, kwiatowy zapach – zdecydowanie ładniejszy od typowej oliwki do paznokci. I przede wszystkim o wiele dłużej się utrzymuje na paznokciach. Osobiście mogłabym siedzieć i je wąchać :)! Masło spełnia swoje zadanie – zmiękcza skórki, ułatwia ich usunięcie. Oprócz tego doskonale je nawilża przez długi czas, szybko się wchłania. Nie jest tłuste, a przy długotrwałym stosowaniu nasze skórki wyglądają rewelacyjnie. Nie zadzierają się, są nawilżone i mięciutkie. Doskonały produkt, w dodatku w bardzo niskiej cenie. NA PEWNO do niego wrócę.

IMG_6547IMG_6546IMG_6545IMG_6548

Dziękuję za możliwość przetestowania.
~Testolandiaa