PRODUCENT: Łagodny bezalkoholowy tonik przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej.  Zawiera naturalny olejek różany – jeden z najcenniejszych składników kosmetyków, używany od czasów starożytnych na całym świecie. Działa na tkanki i komórki skóry odżywczo i odmładzająco. Silnie ją nawilża, wygładza, odświeża i uelastycznia. Poprawia ukrwienie, łagodzi podrażnienia. Działa relaksująco. Pozostawia ciepły, kwiatowy zapach. Ogranicza ilość wolnych rodników. PH neutralne dla skóry.

CENA: 15,50zł/150ml

MOJA OPINIA: Tonik zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej butelce, dzięki czemu jesteśmy w stanie kontrolować zużycie produktu. Szata graficzna jest minimalistyczna utrzymana w kolorach różu i bieli, przyjemna dla oka. Zapach jest kwiatowy, dominuje tutaj róża. Sam w sobie jest niezwykle intensywny. Jeżeli chodzi o dozowanie dawki jest to trudne, ponieważ nawet przy najmniejszym ruchu wypływa bardzo dużo płynu, co dla mnie nie jest pożądane. Po miesiącu stosowania toniku tak naprawdę nie zauważyłam żadnych zmian w mojej cerze. Nadal jest taka, jaka była. Obawiałam się, że tonik zapcha moją skórę i zaczną się na niej pojawiać przykre niespodzianki, ponieważ w składzie na drugim miejscu występuje zapychający Propylene Glycol. Nic takiego jednak nie nastąpiło. Tonik nie sprawdził się na mojej cerze, raczej delikatnie ją oczyszczał z toksyn. Osobiście nie kupiłabym po raz drugi.

IMG_6554IMG_6555IMG_6557IMG_6558

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa