PRODUCENT: Ultralekki, satynowy, o wyjątkowo miękkiej strukturze zapewniającej komfort aplikacji. Formuła zawierająca dużą ilość pigmentów, rzeźbi i rozświetla cerę, nadając jej blask i świeżość. Miękka, jedwabista i ultra delikatna konsystencja to gwarancja szykownego i naturalnego wyglądu. Wyjątkowa technologia niezwykle drobnego rozcierania składników różu, sprawia, że efekt jest wyjątkowo trwały.

CENA: 9zł

MOJA OPINIA: Z różu do policzków nie korzystałam wcale, dopiero na potrzeby testowania postanowiłam to zrobić. I w sumie wydaje mi się, że będę częściej wracać do tej formy makijażu. Jestem blondynką z blada karnacją i po zastosowaniu różu do policzku widzę  bardziej promienną twarz. Zdecydowanie dodaje blasku i sprawia, że cera wygląda zdrowiej. Produkt zamknięty jest w przezroczystym, kunsztownym opakowaniu. Wykonane jest niezwykle elegancko,  z dbałością o każdy szczegół, utrzymane w złotych barwach. Opakowanie jest bardzo solidne – przeżyło dwa upadki z dużej wysokości i nie ma po tym żadnego śladu. Kosmetyk ma bogatą kolorówkę, dostępny jest w niskiej cenie 9zł. Jest niesamowicie wydajny. Co ważne – nie kruszy się jak niektóre kosmetyki, których dotąd używałam. Daje ładny satynowy efekt. Jako zielona w tych sprawach uważam, że jest to przyzwoity kosmetyk za niską cenę i z pewnością będzie gościł na moich policzkach.

IMG_6578IMG_6580IMG_6581IMG_6582

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa