Kochani, jest piękny wakacyjny dzień, z dala od codziennych trosk zapraszam was na recenzję pomadki Delia Cosmetics z szalonym numerem 02. Dlaczego szalonym? Jak dobrze wiecie i znacie mnie od wielu lat Zebra na ustach nosi tylko blady róż .Tak po prostu mam i już 😀

zebratestuje_delia02

Jednakże ten kolorek bardzo ale to bardzo przypadł mi do gustu. Wygląda i prezentuje się na ustach bardzo naturalnie a jednocześnie podkreśla ich piękno. Szminka znajduje się w standardowym opakowaniu ma bardzo subtelny prawie niewyczuwalny zapach.P1070201

Ale taki typowy. Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach nie tworzy żadnych gródek, ma idealną konsystencję, a co najważniejsze dosyć długo potrafi utrzymać się na ustach.

P1070197P1070199

Jeszcze raz podkreślam – ten kolorek bardzo mnie zaskoczył i pokochałam go całym sercem. Sprawia że wyglądam bardzo naturalnie. A moje usta wyglądają po prostu super ubrane w ten kolorek.

P1070202

Polecam wypróbować szminki Delia Cosmetics, a jeżeli ten kolor wam nie odpowiada śmiało możecie zaryzykować i zakupić inny. Jestem pewna, że wszystkie szminki będą tak samo wpływały na usta i podkreślały ich piękno .

P1070195

Dziękuję za możliwość testowania.

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]