EXPRESS FACE CARE TECHNOLOGIA SMART SKIN CARETM

P1070254

Inteligentne kremy do oczyszczania i kompleksowej pielęgnacji twarzy 5 SEKUND DO PIĘKNEJ CERY

Odkryj przełomową innowację Eveline Cosmetics – serię kremów do mycia i nawilżania twarzy, zastępujących aż do 5 kosmetyków!

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU
Dzięki zastosowaniu inteligentnej technologii SMART SKIN CARETM, produkty łączą właściwości oczyszczającego mleczka do demakijażu z nawilżającym kremem, regenerującą maseczką i odżywczym serum. W prosty sposób kilka kroków pielęgnacji zastępujesz jednym, a kilka produktów – jednym wielofunkcyjnym kosmetykiem.

P1070257

Nie miałam wcześniej styczności z tego typu kosmetykiem. Tym razem w moje ręce wpadł krem do twarzy pod prysznic :] Mleczko oczyszczające & Krem odżywczy.

P1070255

Ten produkt, ma bardzo fajną konsystencję i fajnie pachnie. Moja buzia po kąpieli ( bo używam go pod prysznicem 😉 jest jak nowonarodzona. Dokładnie oczyszczona i wspaniale nawilżona. Co warto powiedzieć to to, że jest idealny jako baza pod makijaż! Ja nie potrzebuję już nakładać na buzię żadnego kremu, nie mam potrzeby większego nawilżania buzi – ten krem 2w1 naprawdę mi wystarcza.

P1070256

Chyba się nie pomylę jeśli stwierdzę, że warto zastąpić wiele produktów tym jednym o wielofunkcyjnym działaniu.

Testowała Tinka