Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Body Therapy PROFESSIONAL
Multifunkcyjny  krem do depilacji  TOTAL  ACTION 8w1
Innowacja!
Technologia fotodepilacji kosmetycznej
•    usuwa zbędne owłosienie
•    spowalnia jego odrost
•    osłabia mieszki włosowe
•    usuwa nawet najkrótsze włoski
•    ogranicza częstotliwość depilacji
•    wygładza
•    nawilża skórę
•    koi i łagodzi podrażnienia”

Cena: ok. 9 zł/ 200 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Produkty do depilacji od Eveline nigdy mnie nie zawiodły. Tak było też i w tym przypadku.

Bardzo dużym plusem produktu jest jego pojemność, bo aż 200 ml. które starczają na na prawdę długo. Jestem trochę zawiedziona tym, że gratis do produktu nie dostajemy szpatułki, którą później możemy usunąć włoski. Jednak nauczona doświadczeniem, zawsze jedną zostawiam.   Producent oferuję gładkie ciało w 3 minuty, jednak na moje włoski był to czas zdecydowanie za krótki. Krem jednak możemy trzymać na skórze do 10 minut. I właśnie po takim czasie efekt, który uzyskałam najbardziej mnie zadowolił. Taka forma depilacji ma to do siebie, że dłużej możemy cieszyć się gładką skórą, niż w przypadku pozbywania się włosków zwykłą maszynką do golenia.

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Bardzo spodobało mi się w nim to, iż skóra po zmyciu preparatu była miła w dotyku. Mam tu na myśli, że nie potrzebowała dodatkowego nawilżenia. Nie czułam podrażnienia, ani nie zauważyłam zaczerwienień na skórze.

To produkt bardzo podobny do innych, które oferuje nam Eveline. Jednak w tym przypadku kremu możemy używać także w okolicach bikini, nie martwiąc się o podrażnienia.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂