– 3 SZT.

P1070438

Głęboko oczyszczające PLASTRY NA NOS ze specjalnie opracowaną formułą, zawierającą ekstrakt z drzewa herbacianego – przeznaczone do usuwania uporczywych, trudnych do usunięcia zaskórników i zanieczyszczeń.
Plastry w łatwy sposób oczyszczają i zamykają pory. Już po pierwszym użyciu skóra jest widocznie oczyszczona, a pory mniej widoczne.
Efekt:
– idealnie oczyszczone i zwężone pory
– brak zaskórników i zanieczyszczeń
– regulacja sebum

Sposób użycia:

  1. Oczyść  twarz z makijażu oraz innych kosmetyków. Wysusz dłonie.
    2. Po otwarciu saszetki odklej z plastra plastikową, przezroczystą warstwę ochronną.
    3. Nawilż skórę nosa wodą (skóra powinna być zwilżona tak aby plaster dobrze się przykleił).
    4. Przyklej plaster do zwilżonego nosa gładką powierzchnią i starannie dociśnij. Użyj plastra od razu po otwarciu.
    5. Pozostaw na 10-15 min, aż do całkowitego wyschnięcia (plaster stanie się sztywny).
    6. Zdejmij suchy plaster zaczynając od brzegów nosa. Jeśli plaster trudno usunąć, zmocz go i delikatnie zdejmij.

Aby uzyskać efekt dokładnie oczyszczonej skóry stosować  1-2 razy w tygodniu.

P1070439.JPG

Zebra: Kurcze, podeszłam do nich z rezerwą bo nie wierzyłam, że mogą cokolwiek zdziałać. Ale skoro coś na mym nosie się pojawiło to postanowiłam zawalczyć i już! Plastry mają za zadanie idealnie oczyścić i zdyskwalifikować pory i zaskórniki.

P1070533

Udało się!!! Zrobiłam wszystko według instrukcji i oniemiałam z wrażenia :] Po zdjęciu plastra ( miałam go na nosie przez 15 minut) – myślałam że się popłaczę z radości :] Na plasterku widziałam zanieczyszczenia które zostały dzięki niemu usunięte. Skóra została wygładzona i jaśniejsza 😛

P1070539P1070538
A to znaczy, że plasterki działają! W opakowaniu znajdujemy 3 sztuki – ich koszt to około 9zł. Dlatego jeśli ktoś ma problemy to polecam je z całego serca.

P1070440

A czy ja ponownie je zakupię?

OJ NIE.

P1070534

A już powiem dlaczego. Zapach tego plasterka na nosie przyprawiał mnie o mdłości. Po prostu nie dawałam rady wytrzymać tego intensywnego zapachu . I jeśli znajdę te plasterki w wersji bez-zapachowej to je kupię. Lecz jeśli miałabym sobie kupić ten sam zestaw który Wam prezentuję – to nie. Ponieważ nie jestem w stanie znieść tego zapachu.

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]