No Limits Liner z perfekcyjnie zaprojektowaną końcową w prosty sposób pozwala na precyzyjne wykonanie kreski. Szybko wysycha na powiece i nie ściera się, dzięki temu makijaż wygląda efektownie przez cały dzień. Podkreślając kontur oka nadaje makijażowi uwodzicielski i kuszący wygląd.

P1070461Miło, że jego koszt to około 8zł. Dlaczego? Ponieważ jednak wolę standardową kredkę do kresek. Ale najpierw kilka słów odnośnie tego pisaczka. Intensywna czerń? Tak na samym początku była intensywna i już myślałam, że zmienię swoje dotychczasowe przekonanie, że lepiej zainwestować w kredkę niż pisak do kresek. Lecz tak się nie stało. Jak tylko otrzymałam przesyłkę wykonałam kreski. Byłam zadowolona bo czerń na oczach wyglądała super. Jednakże podczas kolejnych malowań, kreska nie była już tak samo czarna jak przy pierwszym zastosowaniu. A pisaczek zaczął się rozwarstwiać i zamiast jednej porządnej kreski, na powiekach robiły się mozaiki 😉
No i cóż więcej napisać?

P1070497-horz

Na początku głęboka czerń i wytrzymałość bardzo dobra. Nawet byłam pod wrażeniem, że intensywność koloru cały dzień trwa i trwa. Cieszyłam się, że w końcu znalazłam swój idealny pisak i nie będę musiała już używać kredki. Oj szkoda że tak nie jest :/

Na początku:
Ładny intensywny kolor
Trwałość
Wygodne stosowanie
Nie odbija się na powiece

Po kilku zastosowaniach:
Kolor traci swoją intensywność
Pisaczek chyba schnie – bo jeśli nie to jest powodem że kolor jest słaby to co?

P1070462

Mimo wszystko dziękuję za możliwość testowania :]

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]