PRODUCENT: 100% olej kosmetyczny z owoców awokado wytwarzany metodą tłoczenia na zimno, posiadający certyfikat ECOCERT. Olej awokado słynie z bogatej zawartości witamin (m.in. A, B1, B2 i D, E), protein, aminokwasów, lecytyny oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych (m.in. oleinowego, linolowego, palmitynowego). Działa na skórę zmiękczająco, nawilżająco i regenerująco. Jest świetnym przeciwutleniaczem. Stosuje się go w terapii podrażnień oraz problemów skórnych. Przeciwdziała starzeniu skóry, wygładza zmarszczki. Polecany do pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej, problematycznej, z oznakami starzenia.

CENA: ok. 20zł/buteleczka

MOJA OPINIA: Olejek zamknięty jest w ciemnej buteleczce z aplikatorem w postaci pipety, co jest niezwykle poręczne i wygodne. Jest to całkiem dobry olejek. Stosuję go na twarz, w sytuacjach awaryjnych, kiedy skóra na mojej buzi jest mocno przesuszona na skutek jakiejś reakcji alergicznej. Olej ten bardzo dobrze ją nawilża i natłuszcza, dzięki czemu już po kilku godzinach suche, popękane skórki znikają. Jest wygodny w dozowaniu, w pipetkę nabiera się akurat taka ilość produktu, jaka jest mi potrzebna na pokrycie całej twarzy. Doskonale natłuszcza skórę, ale w żadnym wypadku jej nie przetłuszcza, co dla mnie – przy posiadaniu skóry mieszanej z tłustą strefą T – jest szalenie istotne. Bezzapachowy. Ubolewam nad tym, bo lubię zapach awokado. Pomógł mi także w walce z opryszczką – nawilżył skórę, która szybciej się zagoiła. Używam go także na końcówki włosów po każdym myciu, dzięki czemu moje włosy nie są postrzępione i rozdwojone. Jest godzien uwagi.

img_6591img_6593img_6594img_6595img_6598

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa.