PRODUCENT: Kolagenowe – hydrożelowe płatki pod oczy intensywnie nawilżające. Aktywne działanie kolagenu i lukrecji poprawia jędrność skóry oraz znacznie eliminuje oznaki zmęczenia. Płatki hydrożelowe w połączeniu z ciepłem ciała stopniowo uwalniają aktywne składniki i pomagają wnikać im w głębokie warstwy skóry.

CENA: ok. 10zł/opakowanie

MOJA OCENA: Nigdy nie byłam przekonana do tego typu kosmetyków i tym razem również nie zostałam przekonana. Płatki znajdują się w plastikowych saszetkach. Nie zauważyłam spektakularnych efektów w ich stosowaniu. Płatki mocno trzymają się skóry, co wręcz boli i sprawia, że odliczamy czas aplikacji by stał się jak najkrótszy. Nie pachną, wyglądają zwyczajnie, nie mają w sobie nic ciekawego. Efekty po zastosowaniu nie rzucają na kolana, bo tak naprawdę ich nie ma. Przez pierwsze kilka sekund po zdjęciu opuszcza nas uczucie dyskomfortu, potem wyczuwamy delikatną i jakby cieńszą skórę pod oczami, która po chwili staje się taka sama jak przed aplikacją. Cóż – moim zdaniem nie warto.

img_6588img_6589

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa