PRODUCENT:Wyjątkowo skuteczna maseczka odżywcza efektywnie regenerująca cerę. Jej receptura oparta została o dobroczynne działanie 2% Persea gratissima (wyciągu z awokado). Persea gratissima to zbawienny owoc dla cery suchej i dojrzałej. Jest jednym z najcenniejszych źródeł witaminy E, K, H, PP i C oraz białka, karotenów, potasu i magnezu. Doskonale pielęgnuje i zapewnia widoczne odmłodzenie cery. Dzięki dużej biozgodności z substancjami tłuszczowymi zawartymi w skórze, idealnie ją natłuszcza, nadaje cerze ładny koloryt i działa przeciwzmarszczkowo.

CENA: 4,00/saszetka

MOJA OPINIA: Już pierwsze co mnie odstraszyło to parafina na początku składu! Noo, ale postanowiłam spróbować.  Moja skóra po użyciu tej maseczki jest gładka i ma ładniejszy kolor. Zapach jest przyjemny a zawartość mentolu daje uczucie chłodzenia. Produkt ma gładką ale dosyć rzadką konsystencję. Maska jest dość wydajna. Mnie wystarczyła na około 5 użyć. Trudno mi potwierdzić działanie regenerujące bo nie stosowałam jej w ekstremalnych sytuacjach. Nie zatkała mi porów ani nie uczuliła. Uffff – całe szczęście  bo bałam się, że mimo iż nie zawiera konserwantów i silikonów to ma jednak parafinę, która lubi robić niespodzianki na cerze…. Cena adekwatna do jakości, produkt ogólnodostępny. Ogólnie rzecz biorąc można spotkać zdecydowanie lepsze maseczki niż ta, którą obecnie recenzuję.img_6586img_6587

Dziękuję za możliwość testowania.
~Testolandiaa