Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

Vipera lakiery do paznokci Jester Gel Effect to kolekcja 30 kolorów lakierów pełnych blasku z efektem jak ze struda manicure. Lakiery Vipera Jester zapewnia bardzo trwały manicure aż do 7 dni. Kolekcja zapewnia połysk ciekłego szkła porównywalny do efektu hybrydowych paznokci. Lakiery nie wymagają utwardzenia w lampie UV. Samoczynnie uteardzają się za pomocą światła dziennego. Zapewniają łatwą aplikację dzięki żelowej konsystencji.”

Cena:  6,99 zł/ 7 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Odkąd moda na hybrydowe paznokcie ogarnęła internet, sama zapragnęłam posiadać takowy manicure. Jednak ich koszt jest dosyć wysoki, a ja nie chciałam inwestować w coś co nie do końca może mi się spodobać. Marka Vipera przyszła mi z ratunkiem. Podczas ostatniego miesiąca testowałam dla Was lakier do paznokci, który daje efekt hybryd. Co najważniejsze nie potrzebujecie do niego lampy i zmyjecie go zwykłym zmywaczem!

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Gama kolorystyczna jest przepiękna! Mi trafił się lakier w odcieniu klasycznej czerwieni. Jego aplikacja jest bardzo prosta, a to dzięki dużemu pędzelkowi. Wystarczą dwa, trzy ruchy i płytka jest pokryta. Trzeba nakładać go dosyć szybko, aby nie narobić sobie smug, gdyż szybko robi się żelowy. Sam lakier ma gęstszą konsystencje, przez co nie spływa z paznokcia i zapewnia dobre krycie. Jednak ja jestem zwolenniczką nakładania dwóch warstw, aby nie było żadnych prześwitów.  Czas schnięcia nie różni się zwykłych lakierów.

Na paznokciach utrzymuje się maksymalnie 7 dni, po tym czasie nadaje się już do zmycia.

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂