Processed with VSCO with hb1 preset

Od producenta:

„Bioxsine Dermagen dla Kobiet to ziołowa odżywka do włosów, która została opracowana z myślą o kobietach mających problem z wypadaniem włosów oraz tych, które chcą zachować zdrowe i gęste włosy. Dzięki zastosowanej formule, w skład której wchodzi krzem, pantenol i Biocomplex B11, oprócz ochrony przed wypadaniem włosów, odżywka Bioxsine Dermagen:

·         Nawilża i nadaje włosom blasku,

·         Wspomaga wzrost zdrowszych, grubszych i mocniejszych włosów,

·         Ułatwia rozczesywanie,

·         Odżywia zniszczone końcówki włosów,

·         Posiada pH odpowiednie dla skóry głowy i nie powoduje podrażnień

Cena: ok. 35 zł/ 300 ml.

Processed with VSCO with hb1 preset

Moja opinia:

Z odżywką Bioxisine spotkałam się pierwszy raz. Kiedy pierwszy raz ją otworzyłam bardzo spodobało mi się to, iż w opakowaniu została załączona ulotka. Ziołowa odżywka przeznaczona jest dla kobiet, które zmagają się z wypadaniem włosów. Posiada ładny, dosyć neutralny zapach. W konsystencji przypomina mi balsamy do ciała. 

Po pierwszym umyciu włosów (najlepiej szamponem tej samej marki) nakładamy odżywkę na włosy i skórę głowy. Czekamy 1-2 min. i spłukujemy.

Przyznam, że nie spodziewałam się jakichkolwiek efektów. Jednak rzeczywiście po kilkunastu aplikacjach z czasem na szczotce  zauważyłam mniej włosów niż zwykle.

Processed with VSCO with hb1 preset

Produkt nie podrażnił mojej skóry głowy. Jednak przez to, że nakładamy go u samej nasady włosa odbija się to na jego świeżości ( mam tu na myśli przetłuszczanie). To zdecydowanie jej największy minus.  Jeśli chodzi o dodatkowe efekty to niczym nie różni się od swoich krewniaków. Odżywia włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Po wysuszeniu włosy są sypkie i podatne na stylizacje.

Podsumowując, Bioxsine wywarła na mnie duże wrażenie. Myślę, że to jeden z tych produktów, które są warte przetestowania i wyrobienia sobie własnej opinii. 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂