Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Od producenta:

„Wibo lakier do paznokci Royal Manicure dostępny tylko w edycji limitowanej. Zapewnia metaliczny efekt w stylu glamour przełamany nowoczesną fakturą.Zawarte w nim drobinki brokatu podkreślają spektakularny efekt struktury. Dzieki specjalnej formule nie odpryskuje i nie ściera się a fantastyczny efekt utrzymuje na paznokciach bardzo długo.”

Cena: ok. 8 zł/ 8,5 ml.

Processed with VSCO with a5 preset

Moja opinia:

Lakiery z Wibo to jedne z tych kosmetyków kolorowych, które zdecydowanie można zaliczyć do kultowych. Ich wybór jest ogromny, a cena zdecydowanie przystępna. Tym razem testowałam dla Was lakier w odcieniu starego złota. Kolor ten utrzymany jest w chłodnej tonacji, a składają się na niego: drobno zmielony, złoty i srebrny brokat oraz duże płatki w tych samych kolorach.

Processed with VSCO with a5 preset

Nawet nie wiecie jakie było moje zaskoczenie kiedy okazało się, że po drugiej warstwie lakieru zobaczyłam pełne krycie. Byłam pewna, że będzie to coś na miarę brokatowego top-coatu. Nie sądziłam, że taki efekt można otrzymać zwykłym lakierem, a nie hybrydowym.

Warto wspomnieć tu o tym, że jest to lakier, którego struktura jest chropowata. 🙂

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Co więcej? Błyskawicznie schnie (ok. 5 min.). Jest nie do zdarcia! Na moich paznokciach wytrzymał ok. 10 dni. Później zaczął odpryskiwać, lecz wciąż było ciężko zmyć go  z paznokcia.  Pędzelek, którym nakładamy ‚płynne złoto’ jest malutki, precyzyjny ale szybko pracujący.

Nie sądziłam, że zaskoczy mnie jeszcze kiedyś jakiś lakier do paznokci. A jednak! 🙂

Tekst i zdjęcia:

Aneta 🙂