Znalezienie idealnej maskary to nie lada wyzwanie! Doskonale o tym wiem bo chociaż makijaż towarzyszy mi już od kilku lat, to jeszcze nie udało mi się znaleźć produktu, dla którego straciłabym głowę.
Na rynku jest tyle rodzajów mascar, że można by o tym napisać całą książkę. Dziś mam dla Was recenzję produkty firmy, która dopiero zaczyna wychodzić z cienia.

IMG_4595

Energetyzująco różowe opakowanie od razu zwraca moją uwagę. Na pewno nie przegapicie go na sklepowych pułkach. Jest trwałe i poręczne. Raczej dobrej jakości.

IMG_4597

Na szczoteczce się zawiodłam. Jest mała i ma króciutkie grzebyczki, przez co nie radzi sobie z moimi rzęsami.
Tusz sam w sobie nie jest zły – nie skleja i wydłuża rzęsy, jednak próżno liczyć, aby nasze rzęsy wyglądały jak te sztuczne.

IMG_4605

Tusz oddałam mamie, której przypadł do gustu, więc tutaj przede wszystkim zależy od tego czego oczekujecie i jakiej szczoteczki potrzebują Wasze rzęsy.
Kosmetyki marki Delia należą do dość tanich, także jeżeli chcecie się przekonać czy jest to produkt dla Was to zachęcam Was do zakupu i przekonania się na własnej skórze, a raczej na własnych rzęsach!

Buziaki, Ilona 🙂