Każda z nas lubi kiedy jej włosy są sypkie, miękkie, błyszczące i pachnące. Jednak te z Was, które tak jak ja regularnie farbują swoje włosy wiedzą, że ciężko z nimi o taki efekt. Czasami mają gorsze, czasami lepsze dni. Mało kiedy jednak mogłam powiedzieć, że są idealne. Aż do teraz.
Maska do włosów firmy L’Biotica skojarzyła mi się na początku z nieprzyjemnym aptecznym kosmetykiem, którego używać nie chciałam. Jednak po pierwszym wąchnięciu zmieniłam zdanie. Cudowny i delikatny zapach róż otulił mnie i sprawił, że od razu wzięłam się za testowanie.

img_1370

Maska ma za zadanie odżywić i zregenerować nasze włosy i robi to w 100%, a efekty widoczne są już po pierwszym użyciu. Nie obciąża włosów, ale nadaje im lekkości i sypkości. Sprawia, że nawet po kilku dniach od mycie nie plączą się ani nie puszą.

img_1360

Zdecydowanie zauważyłam poprawę ich kondycji już po pierwszym użyciu, a z każdym kolejnym jest tylko lepiej. W dodatku maska otula włosy zapachem olejku różanego, który pozostaje na włosach jeszcze jakiś czas po ich wyschnięciu.

img_1354

Zdecydowanie jest to produkt hitowy, wart każdej ceny. Jeżeli macie problemy z włosami i wiecie, że potrzeba im regeneracji to koniecznie spróbujcie tej maski. Może także u Was zdziała cuda!
Buziaki, Ilona