Koszt ok.12zł

P1070489.JPG

Coś genialnego dla dłoni. Nie tylko dla zmęczonych, ale również dla tych, które potrzebują odpowiedniego nawilżenia.

P1070491.JPG

Wygodne w zastosowaniu rękawiczki nasączone bogatą w naturalne składniki pielęgnacyjne maską, to profesjonalny zabieg kosmetyczny do samodzielnego wykonania w domu. Maska zapewnia skórze intensywną regenerację, silne nawilżenie, wyrównuje koloryt, pomaga usunąć przebarwienia i plamy pigmentacyjne. W składzie zawiera m.in. masło shea, olej jojoba, olej sezamowy i miód, który natłuszczają i nawilżają skórę, dostarczają jej cenne składniki odżywcze, ujędrniają i regenerują. Chronią też przed działaniem czynników zewnętrznych. Kolagen i kwas hialuronowy nawilżają i wygładzają skórę, przywracają jej miękkość, gładkość i delikatność. Ekstrakt z portulaca oleracea  i ekstrakt z rumianku rozjaśniają plamy i przebarwienia, wyrównują koloryt, działają łagodząco i kojąco. Efekt działania maski widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu. Skóra staje się bardziej miękka, doskonale nawilżona, odzyskuje zdrowy i zadbany wygląd.

P1070492.JPG

Rękawiczki są odpowiednio nasączone, wygodnie nakłada się je na dłonie. Trzymałam rękawiczki 30 minut, i to co zrobiły z moimi dłońmi jest po prostu niesamowite.

Moje dłonie stały się jak nowe! Skóra została odpowiednio nawilżona i zregenerowana – za co chwała rękawiczkom. Co jeszcze ważne – moje paznokcie zyskały na wyglądzie. Skórki, których nie chce mi się co chwile usuwać, mogłam wytrzeć w suchy ręcznik, po zdjęciu rękawiczek.

P1070490.JPG

Nie ma podrażnień, nie ma uczulenia a jest radość z efektu jaki uzyskałam dzięki tym rękawiczkom :]

Dziękuję za nie.

Testowała Agnieszka.