Przeznaczona do profesjonalnego makijażu w magnetycznej palecie.
p1070426

Partia 04 – 9gr.

Dużo czy nie za bardzo dużo? Jak można napisać kilka słów odnośnie cienie do powiek?

P1070427.JPG

Nie wiem, czy mam być wylewna, czy może skrócone słowo będzie bardziej odpowiednie dla tej paletki.

Spróbujemy szybko i na temat :]
P1070428.JPG

Plastikowa kasetka, no widzicie Kochane kobiety prawda? Widzicie również, że brakuje w nim jednego koloru – ale nic więcej na ten temat nie powiem :] Dam radę, zrecenzować ją bez tego kolorku.

p1070531

Cienie do powiek nakładam rzadko, zdecydowana jestem na fajny makijaż podczas wyjścia lub wyjazdu – służbowego, albo domowego. Lubię podkreślone oczy no i cóż :]

p1070525

Jeśli chodzi o trwałość… Użyłam paletki bez bazy – dała radę jakieś kilka godzin. Z bazą wytrzymała cały dzień. Zazwyczaj używam kolorków nude i takie też mi się trafiły przez co jestem bardzo zadowolona.
Mają one to do siebie, że lubią się osypywać, ale z drugiej strony dobrze się rozprowadzają na powiecie.

anigif

Specjalnie rozłożyłam je na powiecie w taki sposób, abyście mogły ocenić chociaż troszkę czy kolorki wam odpowiadają. Jednak najlepiej będzie je przetestować osobiście. Z tego co wiem cena jest w granicach 30zł. Myślę, że warto się skusić, bo kasetka jest porządnie wykonana, a cienie dają radę ;]

P1070429.JPG

UDZIEWCZYN dzięki ≧❀‿❀≦
Testowała Wasza Zebra–- szczęśliwa! :]