Testowałam razem z mężem – i kupimy sobie ten zestaw jeszcze nie jeden raz.

P1070431.JPG

Mój mąż z racji pracy ma zniszczone stopy. Cały czas walczy z rogowaceniem skóry – a ja non stop pielęgnuję mu stopy ile się da. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy przetestować ten zabieg, a nasza radość była podwójna bo w opakowaniu znajdowały się dwie pary. Jedna dla mnie, jedna dla męża.

P1070432.JPG

Kosz tego zestawu to 12zł. Dzieląc na dwie osoby płacimy po 6zł super relaksu dla naszych zmęczonych stóp.

Nasza opinia będzie łączona, bo mamy ten sam efekt i te same odczucia :]

Skarpetki dla naszych stóp były wręcz idealne. Idealnie dopasowane – czego obawiałam się kiedy dawałam męską parę mężowi :]

Skarpetki trzymaliśmy około godziny. Świetne uczucie chodzić w mokrych skarpetkach, mąż miał wrażenie że rozdeptał ślimaki :] Ja z resztą też.

Po ściągnięciu skarpetek umyliśmy stopy i co zauważyliśmy?

P1070433.JPG

Nie zauważyliśmy nic 😛 Ale po 4 dniach zaczęły odchodzić takie płaty ze stóp, że nie wiedzieliśmy co się dzieje. Co najlepsze w przypadku męża, to to że dziś mija 8 dzień a skóra na jego stopach cały czas się łuszczy i schodzi.

P1070434.JPG

Moje stopy już skończyły się łuszczyć 😉 I skóra na stopach w chwili obecnej jest jak u noworodka.

POLECAMY! Nie tylko latem, ale i zimą!

TINA Z MĘŻEM – którego stopy dalej się prószą ;]