P1070435.JPG

Maseczka do twarzy MANGO to doskonały sposób na lifting, ujędrnienie twarzy i wygładzenie zmarszczek. Owoc mango jest przeciwutleniaczem, zawiera związki beta-karotenu, który chroni przed działaniem promieni UV. Formuła zawiera eliksir na bazie Ice Wine pozyskiwany z naturalnie zmrożonych winogron. Zapewnia efekt natychmiastowego liftingu i długotrwałego nawilżenia skóry. Pozostawia skórę wygładzoną, ujędrnioną i pełną młodzieńczego blasku.

P1070437.JPG

Bardzo fajna maseczka dla kobiet takich ja ja. Jestem +50, ale nie dlatego mogę ją polecać osobom w moim wieku, tylko dlatego, że świetnie wygładza skórę – a ja troszkę zmarszczek chcąc nie chcąc mam na twarzy.

P1070436.JPG

Ma przyjemny zapach, i nie powoduje uczucia ściągania skóry, czy też wysuszenia. Prawda jest taka, że moja buzia po tej masce wyglądała na wygładzoną i promienną. Kupię sobie jeszcze kiedyś tą maseczkę, bo kosztuje mało i każdy może wypróbować. Do czego zachęcam.

Testowała Jadzia.