IdeaLUMI Nude marki Ingrid to innowacyjny podkład rozświetlający, którego rewolucyjna formuła dodaje cerze wyjątkowego blasku. Zaawansowany technologicznie aktywny fitokompleks chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych gwarantując zachowanie młodego i zdrowego wyglądu na dłużej. Receptura z kwasem hialuronowym działa przeciwstarzeniowo, intensywnie nawilża naskórek i błyskawicznie poprawia jego elastyczność.


P1070452.JPG

Bardzo dobry podkład, naprawdę jestem zadowolona! Kiedy nie ma słońca, koniecznie potrzebuję nanosić na twarz podkład, który nada mi promienny wygląd. Obecnie mam podkład, który kosztuje marne pieniądze, a spisuje się lepiej niż nie jeden z droższych!

P1070453.JPG

Dobrze się rozprowadza, nie tworzy efektu maski. Starannie rozprowadzony wygląda bardzo naturalnie, a przy tym skóra wygląda na naturalną a nie sztuczną i pękającą :]

P1070456.JPG

Konsystencja lekka, przyjemna – nie zatyka porów, skóra oddycha 😀

Produkt zawiera witaminę piękna i młodości – E, która zapobiega starzeniu się skóry. <- No to nic tylko się cieszyć!

Aplikuję go gąbeczką, bo tak mi wygodnie, i tak robię od wielu lat – naprawdę dobrze się rozprowadza na twarzy. Koszt? Koszt około 15zł – to naprawdę tanio jak na ten podkład.

P1070457.JPG

Polecam go szczególnie osobom z cerą tłustą, lub problemową. IdealLUMInude – przykryje wszystkie wasze niedoskonałości, a pięknym makijażem będziecie się cieszyć cały dzień!

U mnie ten podkład otrzymuje ocenę celującą!

Jest bardzo wydajny!

Dziękuję za możliwość testowania – Magda.